Najlepsze sposoby na podniesienie pozycji witryny w rankingu bez stosowania strategii Black Hat SEOAlgorytmy wyszukiwarki Google są złożone, a firma regularnie dodaje nowe i zaktualizowane funkcje, aby pomóc użytkownikom w znalezieniu odpowiednich informacji. Jednocześnie Google postawiło sobie za misję ciągłe zwalczanie spamu i innych strategii Black Hat SEO, które ich zdaniem oszukują użytkowników lub naruszają umowę z użytkownikami. Dlatego właściciele witryn, którzy chcą zwiększyć pozycjonowanie i widoczność swojej witryny bez stosowania strategii black hat, mogą mieć trudności. Na szczęście istnieje wiele etycznych sposobów na zwiększenie pozycji witryny w rankingu bez obniżania komfortu korzystania z witryny przez użytkowników lub naruszania warunków korzystania z usług Google. Zapoznaj się z najlepszymi praktykami dotyczącymi zwiększania pozycji witryny w rankingu bez stosowania strategii black hat.

Buduj treści wysokiej jakości, który mają olbrzymi wpływ na pozycjonowanie

Wyszukiwarki przedkładają treści użyteczne i istotne dla użytkowników nad spam lub treści niskiej jakości, dlatego też tworzenie treści wysokiej jakości jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie widoczności witryny. Nie oznacza to, że powinieneś pisać obszerne artykuły o niewielkim lub żadnym znaczeniu dla czytelników - chociaż artykuły liczące ponad 2000 słów mają większe szanse na znalezienie się na pierwszej stronie wyników Google. Kluczem jest pisanie sensownych, użytecznych artykułów na konkretne słowa kluczowe, które mogą zostać znalezione przez użytkowników szukających tych informacji. Jak to zrobić? Zacznij od badania słów kluczowych, a następnie twórz istotne i użyteczne treści w oparciu o te słowa. Możesz również skorzystać z narzędzi takich jak Planer słów kluczowych Google i Narzędzie czasu pracy SEO, aby pomóc sobie w burzy mózgów na temat słów kluczowych i tematów do napisania.

Reklamuj się odpowiedzialnie

Platforma Google AdWords pozwala reklamodawcom umieszczać w wynikach wyszukiwania Google reklamy związane z określonymi słowami kluczowymi. Reklamy te nazywane są linkami sponsorowanymi. Ponieważ linki sponsorowane pojawiają się na górze wyników wyszukiwania, wielu właścicieli witryn próbuje zwiększyć swoją widoczność, tworząc treści o niskiej jakości i wykorzystując te reklamy, aby zapłacić za ekspozycję. Jednak Google karze witryny, które próbują stosować strategie black hat SEO, obniżając ich pozycję w rankingu lub usuwając je całkowicie z SERP-ów. Na szczęście istnieją odpowiedzialne sposoby korzystania z linków sponsorowanych w celu zwiększenia widoczności witryny. Google zaleca reklamodawcom, aby zaczęli od kierowania na najbardziej istotne słowa kluczowe oraz tworzenia użytecznych i bogatych w informacje treści. Reklamodawcy powinni płacić tylko za promowanie witryn o wysokiej jakości, które oferują informacje przydatne dla użytkownika. Odpowiedzialne reklamowanie się nie tylko pomoże Ci w uzyskaniu wyższej pozycji w Google, ale także w zdobyciu większego ruchu na stronie.

Współpracuj z odpowiednimi markami

Innym sposobem na zwiększenie swojej widoczności dzięki reklamom jest współpraca z markami, które mogą spodobać się twojej grupie docelowej. Jeśli napisałeś o odpowiednim produkcie lub usłudze, możesz skontaktować się z marką i zaoferować wymianę linku zwrotnego na jeden z jej produktów. Można również skontaktować się z markami, których produkty były recenzowane na naszej stronie i zapytać, czy byłyby zainteresowane wymianą linku zwrotnego w zamian za recenzję. Jeśli stworzysz stronę, która zawiera interesujące i angażujące treści, marki mogą być bardziej skłonne do nawiązania z Tobą współpracy. Bez względu na to, w jaki sposób podejdziesz do tej kwestii, upewnij się, że obie strony skorzystają na tej relacji. Gdy będziesz współpracować z markami, zwiększy się Twoja widoczność i może się okazać, że wzrośnie również liczba Twoich czytelników.